متن آهنگ | تکست آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , تکست موزیک , متن موزیک , ترانه و شعر آهنگ

متن آهنگ | تکست آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , تکست موزیک , متن موزیک , ترانه و شعر آهنگ

متن آهنگ سامی بیگی - کاغذ و قلم

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

متن آهنگ سامی بیگی به نام کاغذ و قلم

ترانه و آهنگ : سامی بیگی / تنظیم : اندی جی



من و کاغذ و قلم یه عالمه فکر و خیال
باز نشستیم دور هم وقتشه بارونم بیاد
بشینه رو خاک و عطر تنتو جاری کنه
تا نیایشی کنم شاید خدا کاری کنه
که دیگه جای تو اینجا پیش من خالی نشه
قصه ی جدایی ما دیگه تکراری نشه
راه برگشتنمون تاریک و سوت و کور نشه
همه حرفای دلم نامه ی راه دور نشه


من اینجا دلتنگ توام، تو ولی دلگیری ازم
حالا که کم دارم تورو عشقتو میگیری ازم
کجا گمت کردم و قلبت چرا دور شده ازم
جوابشو نمیدونم، نه من، نه کاغذ، نه قلم


از تو با ساز و صدام ترانه میسازم
پشت هر قافیه قلبمو دوباره به تو می بازم
تا که شاید برسه به گوشت آهنگم
از غم توی صدام بفهمی دلتنگم


من اینجا دلتنگ توام، تو ولی دلگیری ازم
حالا که کم دارم تورو عشقتو میگیری ازم
کجا گمت کردم و قلبت چرا دور شده ازم
جوابشو نمیدونم، نه من، نه کاغذ، نه قلم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی