متن آهنگ | تکست آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , تکست موزیک , متن موزیک , ترانه و شعر آهنگ

متن آهنگ | تکست آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , تکست موزیک , متن موزیک , ترانه و شعر آهنگ

متن آهنگ همایون شجریان - چرا رفتی

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ

متن آهنگ همایون شجریان به نام چرا رفتی

ترانه سرا : سیمین بهبهانی



چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تا امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم نا شکیباست
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم


خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم


چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تا امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم نا شکیباست
چرا رفتی چرا من قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم


دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هردو عالم بی خبر کن
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده


چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم…

  • سهیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی